- A Szolgáltató
- A www.signumkids.hu online áruházat a SZTÉ Kereskedőház Kft.. üzemelteti (továbbiakban: “Szolgáltató”).
- A Szolgáltató cégneve: SZTÉ Kereskedőház Korlátolt Felelősségű Társaság.
- A Szolgáltató székhelye: 4400 Nyíregyháza, Szent István u. 87.
- A signumkids.hu tárhelyszolgáltatója a Tárhely.eu Kft., E-mail: support@tarhely.eu
- A szolgáltatás igénybevétele
A megrendelések leadása a signumkids.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.signumkids.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.
A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A megrendelés leadása:
VÁSÁRLÓ
A vásárlók a webshopban bejelentkezés nélkül a feltüntetett árakon tudnak vásárolni. Érdemes azonban regisztrálni, mivel több előnnyel jár, és nincsen költsége. A weboldalon feltüntetett árak a kiadványok végső fogyasztói árát tartalmazzák, beleértve az ÁFA összegét is.
A termék(ek) kosárba tételét követően fizetési mód választandó. A „megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A szerződés nyelve magyar. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. Az árak forintban értendők, az Áfát tartalmazzák.
- A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárlók által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. Mindent megteszünk a weboldalon található információk pontosságáért, a készletinformációk aktualizálásáért. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató erről haladéktalanul tájékoztatást küld és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszaindítja a kifizető kártyára, a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül. A stornó tranzakcióval kapcsolatban a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
- A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon +36 30 279 1971, e-mailben (info@signumkids.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.
A nyilatkozatmintát ide kattintva töltheti le. - A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
- a) Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
- b) A házhoz szállítással kért terméktől történő elállás esetén saját költségén küldje vissza a terméke(ke)t a Szolgáltató raktárába (”SZTÉ Kereskedőház Kft.”, 4400 Nyíregyháza, Szent István u. 87.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket.Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. - c) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk.
- d) Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
- e) Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
- A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet
a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kicserélését, kivéve, ha a kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 5 munkanapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. - A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek.
A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak. - A megrendelt termékeket az MPL Futárszolgálat szállítja házhoz a megrendelés feladásától számított 1-5 munkanapon belül. A kiszállítás munkaidőben történik, amelyről Vevő értesítést kap. Egy sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat a következő munkanapon újra megkísérli a csomag átadását. A Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés esetén az újraküldés költségei Vevőt terhelik.A házhozszállítás díja a megrendelés végösszegétől függ. 10.000 Ft alatti megrendelés esetén a kiszállítás költsége 1290 Ft, 10.000 Ft feletti megrendelésnél a kiszállítás ingyenes. A szállítási költség mindig a ténylegesen kiszállításra kerülő termékek után, a kedvezménnyel csökkentett megrendelési érték alapján kerül megállapításra.A megrendelt könyv(ek) árát, valamint a szállítás díját Vevő a megrendeléskor bankkártyájával is kifizetheti. A kiválasztott könyvek megrendelése után a Vevő a Stripe Payments Europe Ltd., titkosítással lebonyolított tranzakcióján keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “bankártyás fizetés” feliratra kattintsanak, majd a megjelenő ablakban a kártya számát és lejárati dátumát megadják.
- Vásárlástól való elállási joga mellett – annak korlátozása nélkül – lehetősége van arra, hogy rendelt kiadványait kicserélje. Erre a kézbesítés napjától számított 8 munkanapon belül van lehetősége, amennyiben a vásárlást igazoló nyugtát vagy számlát megőrizte. A csere a Szolgáltató raktárában bonyolítható le nyitvatartási időben: 4400 Nyíregyháza, Szent István u. 87..
- Felelősség korlátozása: A SZTÉ Kereskedőház Kft.. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
– Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon a signumkids.hu weboldalra, ott megrendelést adjon le.
– Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.
III. Egyéb rendelkezések
- A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
- A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
- A felhasználó a III.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
- Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon az ügyfélszolgálat munkatársaihoz az info@signumkids.hu címen, illetve a 06-30-279-1971-es telefonszámon (munkanapokon 10:00-15:00 között).
- Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@signumkids.hu címen, valamint a 06-30-279-1971-es telefonszámon.
- A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Hatályos: 2021. 08. 19-tól visszavonásig és/vagy módosításáig.