1. A Szolgáltató
    1. A www.signumkids.hu online áruházat a SZTÉ Kereskedőház Kft.. üzemelteti (továbbiakban: “Szolgáltató”).
    2. A Szolgáltató cégneve: SZTÉ Kereskedőház  Korlátolt Felelősségű Társaság.
    3. A Szolgáltató székhelye: 4400 Nyíregyháza, Szent István u. 87.
    4. A signumkids.hu tárhelyszolgáltatója a Tárhely.eu Kft., E-mail: support@tarhely.eu
  2. A szolgáltatás igénybevétele

A megrendelések leadása a signumkids.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.signumkids.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.
A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A megrendelés leadása:

VÁSÁRLÓ

A vásárlók a webshopban bejelentkezés nélkül a feltüntetett árakon tudnak vásárolni. Érdemes azonban regisztrálni, mivel több előnnyel jár, és nincsen költsége. A weboldalon feltüntetett árak a kiadványok végső fogyasztói árát tartalmazzák, beleértve az ÁFA összegét is.

A termék(ek) kosárba tételét követően fizetési mód választandó. A „megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A szerződés nyelve magyar. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. Az árak forintban értendők, az Áfát tartalmazzák.

  • A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárlók által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. Mindent megteszünk a weboldalon található információk pontosságáért, a készletinformációk aktualizálásáért. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató erről haladéktalanul tájékoztatást küld és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszaindítja a kifizető kártyára, a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül. A stornó tranzakcióval kapcsolatban a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
  • A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon +36 30 279 1971, e-mailben (info@signumkids.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.
    A nyilatkozatmintát ide kattintva töltheti le.
  • A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
  1. a) Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
  2. b) A házhoz szállítással kért terméktől történő elállás esetén saját költségén küldje vissza a terméke(ke)t a Szolgáltató raktárába (”SZTÉ Kereskedőház Kft.”, 4400 Nyíregyháza, Szent István u. 87.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket.Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
    A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.
  3. c) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk.
  4. d) Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
  5. e) Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
  • A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet
    a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kicserélését, kivéve, ha a kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 5 munkanapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti.
  • A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek.
    A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.
  • A megrendelt termékeket az MPL Futárszolgálat szállítja házhoz a megrendelés feladásától számított 1-5 munkanapon belül. A kiszállítás munkaidőben történik, amelyről Vevő értesítést kap. Egy sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat a következő munkanapon újra megkísérli a csomag átadását. A Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés esetén az újraküldés költségei Vevőt terhelik.A házhozszállítás díja a megrendelés végösszegétől függ. 10.000 Ft alatti megrendelés esetén a kiszállítás költsége 1290 Ft, 10.000 Ft feletti megrendelésnél a kiszállítás ingyenes. A szállítási költség mindig a ténylegesen kiszállításra kerülő termékek után, a kedvezménnyel csökkentett megrendelési érték alapján kerül megállapításra.A megrendelt könyv(ek) árát, valamint a szállítás díját Vevő a megrendeléskor bankkártyájával is kifizetheti. A kiválasztott könyvek megrendelése után a Vevő a Stripe Payments Europe Ltd., titkosítással lebonyolított tranzakcióján keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “bankártyás fizetés” feliratra kattintsanak, majd a megjelenő ablakban a kártya számát és lejárati dátumát megadják.
  • Vásárlástól való elállási joga mellett – annak korlátozása nélkül – lehetősége van arra, hogy rendelt kiadványait kicserélje. Erre a kézbesítés napjától számított 8 munkanapon belül van lehetősége, amennyiben a vásárlást igazoló nyugtát vagy számlát megőrizte. A csere a Szolgáltató raktárában bonyolítható le nyitvatartási időben: 4400 Nyíregyháza, Szent István u. 87..
  • Felelősség korlátozása: A SZTÉ Kereskedőház Kft.. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
    – Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon a signumkids.hu weboldalra, ott megrendelést adjon le.
    – Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

III. Egyéb rendelkezések

  1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
  2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
  3. A felhasználó a III.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
  4. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon az ügyfélszolgálat munkatársaihoz az info@signumkids.hu címen, illetve a 06-30-279-1971-es telefonszámon (munkanapokon 10:00-15:00 között).
  5. Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@signumkids.hu címen, valamint a 06-30-279-1971-es telefonszámon.
  6. A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
    A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
    A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Hatályos: 2021. 08. 19-tól visszavonásig és/vagy módosításáig.

Minimum 4 karakter